Wagabunda.
To jest dobry przykład tego, czym się różnimy od większych agencji. Jesteśmy pasjonatami w tym co robimy do tego stopnia, że czasami wybieramy sobie sami klienta, z którym koniecznie chcemy pracować, ze względu na potencjał oraz pokłady kreatywności, które w nim widzimy. Wagabunda jest jednym z najmniejszych browarów w Polsce. Poprawiliśmy nieco logotyp, który pierwotnie został zrobiony osobiście przez właściciela browaru. Odpowiadamy także za etykiety na kegi i butelki. Warto zwrócić uwagę na kooperacyjne piwa z wydawnictwem Fabryka Słów. Autorami grafik na etykiety są w przypadku tych piw: Paweł Zaręba [Czerwony Lotos, Seria Żygula, Sergey Shikin [Imperialne Gryfie Mleko] oraz Dominik Broniek [Gryfie Mleko]. This a nice example of how we differ from a big creative agency. Being passionate about what we do, we sometimes pick the clients that we really want to work with because of the creative potential that we see in them. Wagabunda is one of the smallest breweries in Poland. We did a logo enhancement because originally it was done in an amateur way by the brewery owner himself (sic!). We are also responsible for the keg labels and bottle labels. The idea was to make an easily modifiable template so that it won’t inhibit Piotrek’s creativity in brewing new beer whenever he wants. It is worth paying attention to the collab beers with Fabryka Słów publishing house. The authors of the graphics for these beers are: Paweł Zaręba [Czerwony Lotos, Series Żygula, Sergey Shikin [Imperial Gryfie Mleko] and Dominik Broniek [Gryfie Mleko].