







To jest dobry przykład tego, czym się różnimy od większych agencji. Jesteśmy pasjonatami w tym co robimy do tego stopnia, że czasami wybieramy sobie sami klienta, z którym koniecznie chcemy pracować, ze względu na potencjał oraz pokłady kreatywności, które w nim widzimy. Wagabunda jest jednym z najmniejszych browarów w Polsce. Poprawiliśmy nieco logotyp, który pierwotnie został zrobiony osobiście przez właściciela browaru. Odpowiadamy także za etykiety na kegi i butelki. Idea stojąca za nimi, to stworzenie łatwo modyfikowalnego szablonu, który nie zaszkodzi kreatywności Piotra i warzeniu nowych piw, kiedy tylko zechce. This a nice example of how we differ from a big creative agency. Being passionate about what we do, we sometimes pick the clients that we really want to work with because of the creative potential that we see in them. Wagabunda is one of the smallest breweries in Poland. We did a logo enhancement because originally it was done in an amateur way by the brewery owner himself (sic!). We are also responsible for the keg labels and bottle labels. The idea was to make an easily modifiable template so that it won’t inhibit Piotrek’s creativity in brewing new beer whenever he wants.